Tietoa yhdistyksestä

Näiltä sivuilta löydät tietoa yhdistyksestämme. Lue lisää klikkaamalla otsikkoa.

Historia – Liperin Reserviläiset ry perustettiin Liperin vanhalla kunnantalolla vuonna 1959. Yhdistyksen 60-vuotiseen historiaan on mahtunut monenlaisia hetkiä, joista voit lukea lisää täältä.

Toiminta – Toiminnassamme keskeisintä on ammunta sekä maanpuolustustahdon ylläpitämiseen keskittyvä työ. Olemme myös mukana monenlaisissa tapahtumissa, joiden sisältö vaihtelee liikunnasta nuorten tutustumistoimintaan ja veteraanityöhön. Lue lisää toiminnastamme tästä.

Hallitus – Yhdistuksen hallituksen jäsenien esittely ja yhteystiedot. Lue lisää tästä.

Paloaukean perilliset – Liperin reserviyhdistysten 60-vuotishistoriikki ’PALOAUKEAN PERILLISET’ on nyt myynnissä. Kyseessä on mainio kirja paikallishistoriasta ja vapaaehtoisesta maanpuolustustyöstä kiinnostuneille. Osta itselle tai lahjaksi, Liperin reserviyhdistysten jäsenille kirja on ilmainen. Lue lisää tästä.

Vuokrattavana – Yhdistyksellämme on vuokrattavana Ekoaims-ekoaseita, harjoituskäsikranaatteja sekä Pop Up-pikateltta. Tutustu vuokrasopimuksiin tästä.