1.5.2024

Tulta toukokuussa! -kilpailu on jälleen käynnissä

Reserviupseeriliiton ja Reserviläisliiton yhteinen Tulta toukokuussa! -kilpailu on jälleen täällä! Vahvaa ja aktiivista ampumatoimintaa järjestävät Liperin Reserviyhdistykset ovat viime vuosina pärjänneet tässä kisassa hyvin, ja eiköhän jatketa niin tänäkin vuonna!

Kirjaa kaikki toukokuun aikana ampumasi laukaukset kilpailun lomakkeelle ja olet mukana edistämässä yhdistysten tulosta! Huomioithan, että myös eko- ja ilma-aseilla suoritetut laukaukset lasketaan.

Kilpailun virallinen kuvaus:

”Jokaista reserviläistä kannustetaan suorittamaan mahdollisimman monta, mutta vähintään yksi kymmenen laukauksen sarja toukokuun aikana. Jokaisesta päivästä, jolloin on ampunut vähintään kymmenen laukausta, saa suoritusmerkinnän oman yhdistyksensä kokonaissuoritusmäärään. Eko- ja ilma-aseilla suoritetut ammunnat lasketaan myös Tulta toukokuussa! -suorituksiin.”

Liperin Reserviyhdistysten jäsenillä on nyt erinomainen mahdollisuus päästä paitsi osallistumaan käynnissä olevaan Tulta toukokuussa! -kilpailuun, niin myös testaamaan uutta Mantis x Blackbeardia yhteistyössä Joensuun SAR -aseliikkeen kanssa. Kyseessä on AR-15 tyyppisille kivääreille suunniteltu sähköinen harjoittelutyökalu.

Piipahda Joensuun SAR-liikkeessä aukioloaikojen puitteissa testaamassa laitetta ja edistä samalla yhdistysten tulosta Tulta toukokuussa -kilpailussa, jonka tuloksiin lasketaan myös eko- ja ilma-aseilla ammutut laukaukset. Aseliike Joensuun Sar, avoinna Ma-Pe 09:00-17:00 ja La 10:00-13:00.

Lue lisää: https://www.reservilaisliitto.fi/tulta-toukokuussa