9.12.2020

Osallistu #ETÄTULET -tapahtumaan!

Liperin Reserviupseerit ry & Liperin Reserviläiset Ry kutsuvat Teidät mukaan #ETÄTULET-tapahtumaan 7. –20.12.2020.

Perinteistä joulutulet-tapahtumaa ei voida tänä vuonna järjestää pahentuneen koronatilanteen vuoksi. Sen sijaan, kannustamme jäseniämme kokoontumaan oman perheen kesken joulun odotukseen, sytyttämään tulen ja hiljentymään sen äärellä. Voitte sytyttää nuotion, tuikun, kynttilän tai ulkotulen sekä paistaa makkaraa, syödä pipareita, juoda glögiä ja laulaa joululauluja tai mitä vain mikä perheellenne sopii. Tärkeintä on lämmin yhdessäolo koronaturvallisesti oman perheen kesken.

Joulutulia on tarkoitus viettää #etätulet -tapahtumana torstaina 17.12, mutta voitte osallistua myös muina päivinä 7. –20.12.2020 välisenä aikana.

Voitte osallistua Liperin Reserviyhdistysten #etätulet -tapahtumaan ottamalla kuvan omasta joulutulet-hetkestänne ja lähettämällä sen yhdistysten tiedottajalle whatsappilla tai tekstiviestillä numeroon 0400 548 788 tai sähköpostitse osoitteeseen milja.muikku@live.com. Voit halutessasi liittää mukaan joulutervehdyksen. Lähettämiänne kuvia julkaistaan Liperin Reserviyhdistysten kotisivuilla sekä Facebook-ja Instagram-tileillä.

Voitte myös itse jakaa kuvia omasta joulutulet-hetkestänne omissa sosiaalisen median kanavissanne. Muista lisätä kuvan yhteyteen merkinnät #etätulet ja #liperinreserviyhdistykset sekä halutessasi maininta @liperinreserviyhdistykset.

Kiitos osallistumisesta ja hyvää joulunodotusta kaikille jäsenille!