7.4.2020

#LIIKUNTAKANNALLEPANO -haaste Liperin Reserviyhdistysten jäsenille

#LIIKUNTAKANNALLEPANO on Pohjois-Savossa vuonna 2019 käynnistetty kampanja, jonka tavoitteena on tehdä jokaisen omatoiminen liikkuminen näkyväksi sosiaalisen median avulla. Nyt  poikkeusolojenkaan aikana ei saa jäädä tuleen makaamaan. Omaehtoinen kunnon ylläpito on ehkä tärkeämpää kuin koskaan ennen!
Liperin Reserviupseerit ry ja Liperin Reserviläiset ry ottavat osaa haasteeseen ja haastavat näin jokaisen jäsenensä mukaan kuntotalkoisiin. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni jäsen suorittaa itsenäisen jalkamarssin, nappaa siitä kuvan ja yhteiset tulokset jaetaan Liperin Reserviyhdistysten some-kanavilla.
Näin osallistut #LIIKUNTAKANNALLEPANO-haasteeseen:
  • Marssi haluamasi pituinen matka, kuitenkin vähintään 5 km. Marssi tulee suorittaa itsenäisesti, sillä epidemian aikana joukkokokoontumisia on vältettävä.
  • Ota kuva marssin ajalta. Voit ottaa kuvan vaikka omasta itsestäsi, maisemista tai vaikka varusteistasi. Kuvasta saa näkyä hyvä tunnelma!
  • Marssin jälkeen lähetä kuva ja tieto marssimastasi matkasta yhdistysten tiedotusvastaavalle Milja Muikulle sähköpostitse osoitteeseen milja.muikku @ live.com.
  • Voit myös halutessasi jakaa oman suorituksesi itsenäisesti sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa, käyttämällä merkintöjä #LIIKUNTAKANNALLEPANO #LIPERIMARSSII2020 ja @liperinreserviyhdistykset . Tärkeää kuitenkin on, että jokainen ilmoittaa marssistaan tiedotusvastaavalle, jotta yhteistulokset saadaan kasaan.
Suoritusaikaa tälle haasteelle on kaksi viikkoa eli maanantaihin 20.4 asti. Kaikki siihen mennessä ilmoitetut tulokset huomioidaan.
Kun haaste on ohi, koostetaan kaikista kuvista yhteinen kollaasi, joka julkaistaan Liperin Reserviyhdistysten kotisivuilla, Facebookissa ja Instagramissa. Samalla ilmoitetaan jäsenten yhteenlaskettu marssittu matka. Yhteistavoitteena on 50 km, yritetään ylittää se!
Yhdessä olemme enemmän!
– Liperin RU ja RES hallitukset